ایران‌ـــوار

خواندنی و جذاب از دوران دفاع مقدس

پرواز تا بی نهایت ...

۳ ۰

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران روایت هایی نزدیک از نزدیکان شهید خلبان عباس بابایی جمع آوری و منتشر کرده اند. نام این کتاب را پرواز تا بی نهایت گذاشته اند .

 

روایت های این کتاب با گوشه هایی از کودکی زیبای این مجاهد .. آغاز میشود که پس از آن با ورود به دانشکده ی افسری این قهرمان گام به گام از لحاظ فیزیکی و و معنوی قوی تر می گردد و بعنوان فرزندی از یک خانواده ی مذهبی در محیط قبل از انقلاب و حتا در محیط جامعه ی امریکا که برای طی دوره ی آموزشی به آنجا رفته پاک و سالم بماند و  افزون بر این الگو و دستگیری یرای سایر دوستانش نیز باشد .

روایت های کتاب مملو است از فداکاری ها ، تواضع،ساده زیستی و ولایتمداری این قهرمان وارسته .

یکی از ویژگی های بارز شهید که در این کتاب بیان گردیده این است که : این بزرگوار در هر منطقه ای که مامور به خدمت بوده است رابطه ی گرم با ساکنان محلی آنجا بخصوص نیازمندان برقرار می کرده و در این مناطق منشاء سازندگی و تکاپو بوده است . خواندن این کتاب ما را با الگویی از زندگی اخلاقی آشنا می کند . 


پرواز تا بی نهایت / تدوین: علی اکبر- نشر: اجا(ارتش جمهوری اسلامی ایران) چاپ دوازدهم 1387 – بهاء 2500 صفحات  269 .

 

نوشته شده در جمعه پانزدهم مرداد 1389 ساعت 20:23 شماره پست: 98


خاطرات شهید بابایی در کشمیر هند کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوند ها
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان